podpora@humanet.sk +421 905 510 687 +421 905 499 052 Podpora Videonávody Príručky Školenia Novinky

09.11.2014 / Online nástroje uľahčujúce podnikanie, 2. časť

Online nástroje, ktoré vám uľahčia podnikanie, 2. časť

Online nástroje

Ušetrite svoj pracovný čas s týmito online nástrojmi, ktoré zvládne používať každý.

Nedávno sme vám priniesli prvú várku užitočných aplikácií a služieb. Každý tím má však iné potreby a tak prinášame ďalších 5 nástrojov, z ktorých si môžete vyberať.

Quip – MS Office pre mobilný vek

Nástroj pre kolaboratívnu prácu s textom. Ak vás omrzeli dokumenty v Google Drive, ktoré sú zadarmo, môžete si vychutnať Quip, ktorý je tiež zadarmo, no ak vás je v tíme viac ako 5, zaplatíte 12 dolárov za mesiac a užívateľa. Výborné na Quipe je, že vidíte zoznam zmien a tiež, kto ich vykonal.



Evernote – štandard pre produktivitu v aplikáciách

Jeden z najznámejších a najkomplexnejších nástrojov. Zadávajte úlohy, spisujte to-do listy, pridávajte dokumenty pre jednotlivých členov tímu. Je podobný ako Wunderlist, ktorý sme spomínali minule, no prepracovanejší. Rovnako dobre podporuje všetky kľúčové platformy – mobilné aj desktopové. Pre prácu v tíme si pripravte 10 eur za mesiac a užívateľa.



Google keep – najjednoduchší a najzákladnejší nástroj na poznámky

Až sa nám nechce veriť, že pred Google keep neexistoval podobne jednoduchý a rozšírený nástroj. S keep si nebudete zdieľať to-do listy s kolegami ani trackovať, kto kedy spravil zmenu. Vo svojej jednoduchosti je keep geniálny v tom, že vám pomôže zachytiť rýchle myšlienky.

Ako mobilná aplikácia či rozšírenie prehliadača Chrome je po ruke vždy, keď si chcete odložiť nejaký link, obrázok či jednoduchú pripomienku. Je absolútne zadarmo.



Workflowy – nástroj, ktorý pracuje ako váš mozog

Aspoň tak ho prezentujú jeho tvorcovia. Výborné na ňom je, že zložité úlohy vám pomôže rozložiť na drobné, aby ste si mohli sledovať postupný progres a na nič nezabudli. Slabinou Workflowy je, že nemá (zatiaľ) žiadny pripomienkový mechanizmus ani zoznam úloh – jednoducho nič, čo by vám zazvonilo a kričalo „Haló, blíži sa deadline“.



Asana – lacnejší Basecamp

A to nemyslíme nijak dehonestujúco! Asana plní veľmi podobnú úlohu ako Basecamp – môžete v nej komunikovať, sledujete jednotlivé projekty, uploadujete a downloadujete súbory. Je to robustný nástroj, pôsobí však vzdušnejšie než Basecamp. Je bezplatná pre tímy do 15 užívateľov. Pre väčšie skupiny začína cena na 50 dolároch mesačne.