Aby sme mohli zlepšovať služby na www.humanet.sk, využívame cookies. Viac info. OK
Mzdy a personalistika +421 905 499 052 Účtovníctvo +421 905 510 687 Podpora Videonávody Príručky Školenia Novinky

09.11.2014 / Online nástroje uľahčujúce podnikanie, 2. časť

Online nástroje, ktoré vám uľahčia podnikanie, 2. časť

Online nástroje

Ušetrite svoj pracovný čas s týmito online nástrojmi, ktoré zvládne používať každý.

Nedávno sme vám priniesli prvú várku užitočných aplikácií a služieb. Každý tím má však iné potreby a tak prinášame ďalších 5 nástrojov, z ktorých si môžete vyberať.

Quip – MS Office pre mobilný vek

Nástroj pre kolaboratívnu prácu s textom. Ak vás omrzeli dokumenty v Google Drive, ktoré sú zadarmo, môžete si vychutnať Quip, ktorý je tiež zadarmo, no ak vás je v tíme viac ako 5, zaplatíte 12 dolárov za mesiac a užívateľa. Výborné na Quipe je, že vidíte zoznam zmien a tiež, kto ich vykonal.



Evernote – štandard pre produktivitu v aplikáciách

Jeden z najznámejších a najkomplexnejších nástrojov. Zadávajte úlohy, spisujte to-do listy, pridávajte dokumenty pre jednotlivých členov tímu. Je podobný ako Wunderlist, ktorý sme spomínali minule, no prepracovanejší. Rovnako dobre podporuje všetky kľúčové platformy – mobilné aj desktopové. Pre prácu v tíme si pripravte 10 eur za mesiac a užívateľa.



Google keep – najjednoduchší a najzákladnejší nástroj na poznámky

Až sa nám nechce veriť, že pred Google keep neexistoval podobne jednoduchý a rozšírený nástroj. S keep si nebudete zdieľať to-do listy s kolegami ani trackovať, kto kedy spravil zmenu. Vo svojej jednoduchosti je keep geniálny v tom, že vám pomôže zachytiť rýchle myšlienky.

Ako mobilná aplikácia či rozšírenie prehliadača Chrome je po ruke vždy, keď si chcete odložiť nejaký link, obrázok či jednoduchú pripomienku. Je absolútne zadarmo.



Workflowy – nástroj, ktorý pracuje ako váš mozog

Aspoň tak ho prezentujú jeho tvorcovia. Výborné na ňom je, že zložité úlohy vám pomôže rozložiť na drobné, aby ste si mohli sledovať postupný progres a na nič nezabudli. Slabinou Workflowy je, že nemá (zatiaľ) žiadny pripomienkový mechanizmus ani zoznam úloh – jednoducho nič, čo by vám zazvonilo a kričalo „Haló, blíži sa deadline“.



Asana – lacnejší Basecamp

A to nemyslíme nijak dehonestujúco! Asana plní veľmi podobnú úlohu ako Basecamp – môžete v nej komunikovať, sledujete jednotlivé projekty, uploadujete a downloadujete súbory. Je to robustný nástroj, pôsobí však vzdušnejšie než Basecamp. Je bezplatná pre tímy do 15 užívateľov. Pre väčšie skupiny začína cena na 50 dolároch mesačne.

Zaujala vás novinka? Podeľte sa o ňu s vašimi známymi.